اخبار رستلینگ به تاریخ 14 اردیبهشت 94
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 14 اردیبهشت 94
نوشته شده در دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
بازدید : 703
نویسنده : صادق

.:: جان سینا در خطر بزرگ / بازگشت باتیستا ::.

پس از رئیس شدن جان سینا در سرور 1 ، خطرات زیادی از طرف گروه نکسز او را تهدید میکند واین هفته اگر باتیستا نبود ، جان سینا مدیریت سرور 1 را از دست میداد. باتیستا که قبل از رویال رامبل 2 توسط براک لزنر مصدوم شد ، پس از 4 ماه به رینگ بازگشت و احتمال زیاد درگیری او با سی ام پانک بر سر کمربند مای پی پی وی خواهد بود. در حال حاضر جان سینا برای حفظ مدیریت خود ، به کمک استارهای بیشتری نیاز دارد و اگر کمکی نباشد ، نکسز او را از مدیریت برکنار می کند.

.:: بازگشت و هیل شدن کریس جریکو ::.

کریس جریکو که آخرین بازگشتش مربوط به پی پر ویو رویال رامبل و مسابقه با بد نیوز برت بود ، در شوء راء این هفته در اولین پرومو بازگشت و برنامه high light reel را اجرا کرد. در این برنامه ریک فلیر و جان سینا میهمان بودند که جریکو با بی احترامی و توهین به هردو آنها و همچنین اجرای دو فینیشر بر روی جان سینا و ضربه زدن با تلویزیون به سر ریک فلیر به یک شخصیت کاملا منفور تبدیل شد. همچنین با همکاری جریکو با اعضای نکسز ، وی به عنوان عضو بعدی نکسز انتخاب شد.

.:: ثبت دو مسابقه برای اکستریم رولز ::.

برای اکستریم رولز یک مسابقه سر کمربند سنگین وزن و سر کریر دنیل براین بین بری وایت و براین به ثبت رسیده که این مسابقه مربوط به یک استوری 4 ماهه است. همچنین مسابقه ادج و کریشن مقابل کین و اورتون سر کمربندهای تگ تیم نیز به ثبت رسیده که استوری جدیدی در مای پی پی وی است.

.:: تکلیف کمربندهای درجه 2 در اکستریم رولز ::.

احتمال دارد برای کمربند ایالات متحده ، مسابقه ای بین اون بورن و آلبرتودلریو برگزار شود اما هنوز تکلیف کمربند بین قاره ای مشخص نیست. باید دید چه کسی به عنوان حریف جک سواگر در اکستریم رولز انتخاب خواهد شد.

.:: آماری از شوء راء ::.

شوء راء این هفته طولانی ترین شوء راء کل مجازی شد. همچنین پرومو بری وایت و دنیل براین نیز طولانی ترین پرومو مجازی شد. در این پرومو بری وایت 62 خط و دنیل براین 48 خط صحبت کردند. به علاوه این راء اولین رایی بود که در خارج از کشور امریکا برگزار شد و اتفاقات زیادی در ان افتاد.

.:: زمان برگزاری اکستریم رولز ::.

زمان برگزاری اکستریم رولز 1 هفته عقب افتاده. بنابراین شوء راء هفته آینده آخرین شوء راء قبل از اکستریم رولز خواهد بود.

 





مطالب مرتبط با این پست
.